BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Friday, November 13, 2009

Final...Final...Final...


Final Exam, Final Paper, Final Meeting..



Assalamualaikum,semoga semua pembaca yang setia bersama saya sentiasa dalam keadaa sihat sejahtera. Terlebih dahulu saya ingin memohon ampun dan maaf serta menyusun 10 jari kerana lama tidak mengUPDATE blog ni. semua ini adalah atas kesibukan saya yang disengajaan (nak fokus exam konon nye)..

Final exam yang bermula pada 28 Oktober dan berakhir pada 14 November. Memang detik dan saat yang mencabar JIWA dan RAGA.. ketensionan melanda pada semua orang yang bergelar MAHASISWA dan MAHASIWI. Memang kalau diikutkan logik, EXAM ni merupakan satu sistem ujian utk menguji sejauh mana kefahaman seseorang pelajar sepanjang pembelajaran beliau. KALAU LA kan, sistem EXAM ni takde, ok jugak ape,hahaha

Final Paper pada 14 November ini,jatuh pada hari SABTU ni, memang PAPER KILLER!! Namun begitu, usaha-usaha untuk STUDY masih blum ada... ADEH!! Memang hampeh bcoz MIND SET hanya untuk pulang ke kampung halaman. Sadis betul... Call abi and umi, minta sedikit nasihat, namun, masih belum jumpe MOOD nye... PLEASE, help ME!!

Final Meeting...dan juga, saat dimana, setiap pertemuaan akan ada perpisahan..Tidak sanggup ku ungkapkan ungkapan PERPISAHAN walaupun ianya sekadar ungkapan. Titik noktah dalam erti PERSAHABATAN tidak akan luntur dan goyah dimamah usia. Walaupun perkenalan kita semua semenjak bulan Julai tahun 2008 sehingga sekarang, akan ku simpan erat semua memori disaat kita semua bersama. Bersama-sama teman teristimewa, semoga kita temui saat berbahgia suatu hari nanti, AMIN YA RABBAL A'LAMIN..

salam sayang dari : Hafiz Ajmain

*credit to ema (thanks for UPGRADE my blog,hihi)

3 comments:

aniss pinky said...

ppisahan itu.... :'(

xkan ku lupe saat2 kiter sume bsama.

syayam kiter2!

ema maiziana said...

syayam kite2 jgk..

sob sob sob =(

Anonymous said...

perpisahan itu pasti akn berlaku walopon bsama org yg d sayangi...

Related Posts with Thumbnails