BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Thursday, March 17, 2011

Lelaki, sebagai sahabat?


Lelaki menjadi"SAHABAT" dalam ertikata yang sebenarnya..
Kadang-kadang kita terlupa atau buat-buat terlupa yang lelaki hanya untuk dijadikan sebagai seorang "KEKASIH" sahaja tapi kita perlu sedar masih ada lelaki yang tidak akan menjadi kekasih kita tetapi sebagai seorang "SAHABAT" yang lebih memahami diri kita dari lelaki yang bergelar "KEKASIH" kepada diri kita..
Seorang "SAHABAT" yang mampu membuat kita tersenyum dan ketawa bila kita berada dalam kekecewaan dan terluka akibat perbuatan seorang lelaki yang bergelar "KEKASIH".
Mungkin selama ini kita tidak menyedari masih ada lelaki yang mampu kita jadikan "SAHABAT" dan ikhlas memberi nasihat terhadap kita walaupun hanya dengan kata-kata..tapi kesannya sedikit sebanyak memberi kesan yang mendalam kepada diri kita..sebab keikhlasan nya dapat dirasai jauh disudut hati dan mampu menghilangkan rasa kecewa yang dialami..hebatkan seorang "SAHABAT"
"SAHABAT" sebeginilah paling sukar dijumpai..
Kepada lelaki-lelaki lain..cubalah menjadi "SAHABAT" dalam ertikata yang sebenarnya kepada seorang wanita...apa yang penting niat kita bersahabat..keikhlasan ,saling percaya dan hormat menghormati didalam persahabatan..itulah kekuatan sebuah "PERSAHABATAN"
Dan kepada lelaki yang bergelar "SAHABAT" , terimakasih kerana keikhlasan dan perhatian yang diberi..

2 comments:

nur maisarah said...

susah nak cari lelaki yang betol2 boleh dibuat sbg sahabat. satu hari. mgkin hari ni . mgkin esok. mesti akan timbul satu perasaan lain. -_-

Hafiz Ajmain said...

Nama pun manusia :), rambut sama hitam, hati lain2 :)

Related Posts with Thumbnails