BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, March 28, 2012

Making Decision..

Bercinta tu memang indah. Serius nih. Mmg indah kalau kita dengan orang yang betul. Hati dan perasaan kita dengan orang yang betul. Tak kisah macam mane besar silap orang yang kita cinta tu, kita akan cuba maafkan dia. Tapi mane silap sesuatu hubungan kalau kita berpasangan asyik salah menyalahkan masing-masing. Susah nak slow talk, nak bergaduh je, sikit-sikit nak terasa, tengking menengking. Kalau macam tu, dengan sejujurnya. Mungkin anda bersama orang yang salah. Sebelum terlambat, anda seharusnya membuat keputusan yang terbaik untuk diri anda.


Fikir lah. Should us make a good decision for a better life?


Tanya kawan-kawan sekeliling anda. Apa pendapat mereka. Apa kata hati anda?


Kalau itu yang terbaik, so teruskan dan lihat seberapa jauh anda boleh pergi.


Carilah seseorang yang boleh membuat hati anda tenang walaupun dia ketika bersama rakan-rakannya seorang yang gila-gila. Carilah seseorang yang bila anda bersamanya, dia akan menjaga hati anda sehabis mungkin. Carilah seseorang yang bila bersama anda, dia akan menghargai dan menghormati anda. *SMILE. Kiranya ni nasihat dari seorang blogger ke blogger yang lain lah ni.



NOTA KAKI

Hati kita, kita yang rasa.

1 comments:

Mutiaraputeh said...

=) tearsa nak like seribu kali. Tapi itulah kan.. Jodoh tuh ketentuan Allah. Sekuat mana kita bertahan, sesabar mana dgn bermcm dugaan, kalau dia bukan untk kita, tak ke mana jugak kan..

Related Posts with Thumbnails