BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, March 23, 2010

Duhai Hati..


PESANAN DARI SEORG INSAN : Hafiz, kamu tidak perlu menjadi terlalu baik, kalau akhirnya kebaikan kamu itu akan memakan diri kamu sendiri. Jadi la org yang berpegang teguh pada pendirian yang tidak gusar membuat keputusan walaupun keputusan itu nampak seperti 'salah', tp hakikatnya, KEPUTUSAN itulah yg TERBAIK utk kamu. Walaupun keputusan itu kadangkala akan membuatkan ada HATI yang akan terluka.
*****************
DIRI INI MEMUJUK HATI NYA YG TERLUKA: Sabar la Wahai Hati dengan dugaan dan hinaan nya..Dia tidak tau apa yg terjadi. Putuskah atau bersambungkah sesebuah hubungan itu, hanya engkau yg merasa Wahai Hati.. Dan hanya engkau yg memahami..Maaf kan aku Wahai Hati, kerana dikau selalu 'sakit'. Aku akan sedaya upaya menjaga mu Wahai Hati..Aku takkan biar kan kamu merasa sakit lagi oleh kata2 hina org yang tidak punya akal. Oh Hati, jgn merajuk..mungkin 'mereka' yg kita lihat BAHAGUA itu, hanyalah BAHAGIA diluar saja, tapi di hatinya tidak siapa tahu Wahai Hati....Terusla TERSENYUM Wahai Hati..Kerana aku perlukan HATI yang 'kuat' utk teruskan perjalanan didunia ini...Aku mau terus bersama mu Wahai Hati.. Aku tau kamu kuat dan tabah..Biarla APAPUN yg 'dia' kata kan..Aku ttp syg kamu Wahai Hati.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails