BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, September 15, 2009

Kenangan...

Munghitung hari, menghitung waktu, semakin hari semakin rindu.. semakin hari semakin sayang..

Aduh, asal tetibe je jadi jambu sangat nih,entah la, tapi, hati ini sayu je..

Dikesempatan ini juga saya ingin memohon ribuan kemaafan sekiranya selama ini saya ade terkasar bahasa, terguris perasaan, terbuat gurauan yang melampau, saya ingin memohon seribu kemaafan, menyusun 10 jari.. Kita sebagai manusia tidak lah sePERFECT mana. Seorang hamba yang tidak terlepas dari melakukan kesilapan...

Ingin ku kongsi sedikit luahan hati..

Perlahan ku Tatap setiap jejak langkah mu meninggalkan ku
Terbias senyum manis diwajah mu seakan menggoda ku
Namun aku hanya bisa terdiam dan sesali
Tak Banyak kata yang mampu keluar dari Hatiku
sesaat kau makin menjauh,melepas uluran tangan ku

Kembali teringat aku akan kenangan semalam
Membuat ku begitu berat melepas kepergian mu
kau membawa cinta sesaat bagiku
Disaat cinta itu tlah lama mati di hati ku

Kau bingkis dengan indah
mengalunkan lagu - lagu cinta
sungguh aku terbuai
Larut Dalam nuansa yang kau berikan

Sesaat....
Dan sesaat....
Kau ciptakan Cinta sesaat

Kini aku Hanya bisa sadari
kini kau tak ada lagi
Dan kini....
Hingga kini....
aku masih menginginkan kau kembali

6 comments:

Anonymous said...

Hargai dengan apa yang kita ada, usah dipinta yang lain

Fazilatu Laili Md Yunos said...

huhuuu...akak akan menanti hr esok......akak doakan semoga peluang itu dtg kembali..dan bila ia dtg kembali hargai lah ia..peliharalah dgn sebaiknye...dan jika tidak...akak harap adik trime dgn redha....jika cinta itu tidak berbalas biar ALLAH yg membalas cintamu....

jgn jd mcm PENGACAU akak tu sudah ye...hohohohoo...ishhhhhh! rimas!!!

Hafiz_orange87 said...

huhu, Thanks kak ;)

QasEh jaNa said...

wah..diriku trtnye2..
ape?
kenape?
sape?
hikhik~
saje jek sebok kan,,hahaha~

aniss pinky said...

gud luck~
hik hik.
=)

Anonymous said...

ingin kn kmbali slepas kamu x mhargai???...ktika dia ader bsama kamu, mgkin kamu tlupe yg die juga sgt mmerlukanmu utk bsama nya tp di sebabkn urusanmu bsama yg lain, kamu tlupa akn dirinya...cinta yg hadir dlm dirinya untuk kamu mgkin sgt mdlm ttpi d ats sikapmu 2 mgkin kamu x sedar yg dia tlalu mrinduimu dan mgkin d sebabkn 2 si dia rase x di pduli & mbawa diri dan sye pcya bhawa kamu tlupa bhawasanya si dia mhrapkan pngertian dari kamu..dan utk 2, kamu inginkn nya kmbali....gud luck....sorry,skadar beri pendapat dri sye...

Related Posts with Thumbnails