BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Thursday, September 17, 2009


Selamat MeYambut Lebaran

Semoga Ramadhan ini memberi keberkatan dan rahmat InsyaAllah...

Semoga Syawal ini memberi kegembiraan InsyaAllah...
Moga menjadi manusia yang soleh/solehah InsyaAllah...
Hati-hati bila pulang ke kampung... InsyaAllah...
Ingatlah Allah selalu... Jaga diri dan hiasi peribadi InsyaAllah...

______________________________


Seperti sebuah perjalanan hidup,
semua yang telah terjadi tak mungkin terulang.
Semua yang pernah terucap pun pasti berbekas..
hanya doa ku..semoga setiap kesalahan yang kulakukan diampuni oleh Nya

DENGAN INGATAN TULUS IKHLAS

______________________________

Ampun dan maaf andainya aku ini…
Terkasar bahasa dalam bicara
Tersilap bicara semasa bersama
Termarah yang tak kena tempatnya
Tertanya tak tentu hala..
Tersasul yang tak sengaja
Terpukul kat mana-mana
Terpekik kuat di telinga
Terhantuk terketuk di kepala
Terpinjam terambil harta & benda
Termoody tak semena-mena
Terumpat bila ada cerita,
Teremail benda yang tak sepatutnya kau terima
Termacam-macam yang kena-mengena.. ,,
Di hari yang mulia sepuluh jari ku hulurkan semua,
Memohon kemaafan atas segala dosa yang ada
Kerana aku masih bernama manusia
Pastinya tak lepas membuat dosa
Semoga dimaafkan,
Salam Aidil Fitri Maaf zahir & Batin

2 comments:

Fazilatu Laili Md Yunos said...

Salam lebaran adik ku....di kesempatan ini akak nk memohon ampun dan maaf atas segala kesalahan...halalkn lah segalanye ye....

Raya ni jaga diri elok2 ye...naik cuti raya lg 3 mggu pastu dah nk exam...ingat ye...this is yr final sem to get yr target....don't be lazy anymore ok...hehehe...

akak doakn ape yg adik ingin kn akan trcapai...insyaALLAH...tp susuli lah ia dgn usaha dan doa....

kakak yg syg kamu....kak laili ;)

arnamee said...

Salam aidilfitri abgku.. ekeke.. tru gaya komen di atas..tet.

maaf selalu cri pasal.
lalala.

jaga hati kamu selalu.

Related Posts with Thumbnails