BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, November 21, 2009

Salahkah Aku..



Kenapa awak menyepi?

Sepi tanpa berita…

Awak benci saya ke?

Awak marah saya?

Atau awak dah tak sudi berkawan dengan saya?

Saya ada buat salah?

Kalau ye, saya minta maaf, maaf sangat-sangat..

Mungkin awak dah temui kawan yang lebih baik dari saya..

Atau, mungkin awak sibuk..

Atau, awak mahu menjauhkan diri dari saya..

Saya faham..Tapi, ketahuilah,awak tetap kawan saya..

Sampai bila-bila..

U’re special to me..

Hope you HAPPY ALWAYS (^_^)

6 comments:

ain said...

kamu x penah salah..

sy x penah benci awk..
sy x penah marah awk..
sy sentiasa sudi berkawan dgn awk..
awk x penah buat salah dgn sy..
awk antara kwn yg baik yg penah sy kenal..
mmg sy sdg sibuk tlg mak kat umah..
mana mungkin sy akan jauhkan diri dari kwn yg baik mcm awk..
awk pun akan tetap jd kwn sy sampai bila2..
becoz, u're also special to me..
^_^

hafizul said...

saya pun suka awak jugak.....haha

Anonymous said...

untuk ain rupanya

Anonymous said...

yeke?

Hafiz_orange87 said...

thanks ain.

erk, anonymous, ni ditujukan buat mereka yang digelar sahabat ;)

arnamee said...

.sila lhat mesej di fb.
dr, anem:)

p/s:takziah dan semoga selamat untuk semuanya.

Related Posts with Thumbnails