BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, May 24, 2010

Akhirnya..

(Sewaktu majlis nikah)

(Sweet Couple, Syahril & Rozana, and Me)

Tet!! Alhamdulillah, selesai sudah majlis wedding my kazen Syahril & Rozana. Peh, memang penat yang teramat sangat la. Sepanjang 3 hari 2 malam di Johor, aku terpaksa jadi runner memandang kan aku tahu selok belok jalan di sekitar bandar JB nih. Ceh, padahal, ingat tak ingat je. Maklumlah, dah 3 tahun meninggalkan bandar Johor. Semuanya bergantung pada GPS yang ada pada aku,hehe.

So, overall, majlis berjalan lancar walaupun berlaku kejadian sesat (lost in direction). Ni semua gara-gara konvoi dalam jumlah yang ramai melibatkan sebuah bus(uitm sponsor) & 20++ kereta. Memang ramai la yang turut serta dlm majlis diJohor ni bagi pihak lelaki. Majlis nikah bertemakan baju tradisional songket berwarna purple and pakaian bersanding bertemakan koprat (moden).

Kalau diikutkan koleksi gambar memang berlambak memandangkan terlalu ramai camera man yang turut serta. Aku sekadar dapat sources dari 5 camera je (malas nak penuhkan gambar dlm laptop nih,hehe).

Kesudahan nya, aku demam.. Demam yang memeningkan kepala becoz terkena flu skali. Hate flu!!!

Oppss.. Selamat pengantin baru, semoga berkekalan sehingga ke anak cucu ^^

3 comments:

dilaOHdila said...

Bang...nampak gaya gambor kita semua sama. sebabnya dari camera yang sama (hahahaha)----------->Maksu

Ctnaemah said...

laa ni anak sedara dila ke?


p/s DilaOHdila..nape dh lama tak masuk thread ngomong jowo & Muar kat bod johor tu..hahahaha

Hafiz Ajmain said...

Hehe, tahu takpe. Ni kan pict yang mak su bagi :).

*psst : xedit pun,huhu

Related Posts with Thumbnails