BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Thursday, May 6, 2010

Award!!


Tetibe plak aku bermurah hati memberi AWARD! Peh, macam nak bagi hadiah utk Grammy Awards la plak kan. Bukan ape, ni AWARD aku buat special dan khas untuk mereka-mereka yang Fabulous! Hehe, Award ni aku namekan Fabulous Orange!,hehe. Disebabkan aku fanatik sangat dengan warne oren ni, So, Fabulous oren la kan,hehe. So, buat mereka-mereka yang disenarai hitam kan, sila collect award anda ea,hehe. Khas untuk korang.



Award ni sebagai tanda penghargaan buat semua. Simpan buat kenangan :)

tp aku tak tau nk senaraikan siape lagi untuk AWARD ini..
takpelah...sapa-sapa yg baik hati
yg tengah jenguk-jenguk..
yg tengah singah
kat blog aku ni.. dgn baik hatinya
sila la amik award ni ye
jgn lupe okey... Smile (",)

9 comments:

Ayue Aishah said...

wah... thanxs3.. hehehe..
tahniah dah pandai bg award sejak pglibatan anda dlm dunia blogger.. hahaha..

syukran, terima kasih, thanks, arigato, khwap khun khrap...plus..plus...plus...
hehehe.

Unknown said...

tQ3
terharu..u called me liza
hehe
dh hebat..bguz!!

Scha Nazri said...

hey.
tengsssss.
wee~

Rizzuan Shah said...

wah, terer cik ayue cakap cina. =P terharunye dapat award ni. thanks hafiz. akan saya letak terus diblog saya. =)

http://wanshah87.blogspot.com

Liefde Ain said...

thx~ ^^

CassiELFia said...

domo arigato hafiz san! =)

Fane Davis said...

wahh...saya fabulous ka?? rasa macam lady Gaga lah pula..mendapat award ini...
bestnyerr..hehheh....Thankxx Hafis a.k.a Mr orange...hehheh...
saya letak dalam blog ya...come and visit often...
thanks again...

amirah said...

eh dapat oren la..tapi xda nama malu lak nak amik..huhu

rizal jabai said...

wahh..dapat pokok oren la..hehe..tenkiu2..ngeee :)

Related Posts with Thumbnails