BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Sunday, May 30, 2010

Sekitar minggu ni (24-30 Mei 2010)



Adui, minggu ni kerje agak stress la. Walaupun gaji dah masuk, alhamdulillah. Tapi, suasana kerja takde. Something missing. Maybe pasal cousin aku kawen kot. Biase pagi2 pergi kerja sekali, lunch skali, balik kerja pun skali. Tido pun sebilik. Maklumlah, orang baru kawen ni busy skit.. Dah beristeri la katekan. Aku ni, bile plak nak beristeri?? Haha, lambat lagi. Doa-doakan la agar aku cepat bertemu jodoh ye, AMIN.


At least, minggu ni aku kerja 3 hari je. Ari Rabu aku MC, pastu ari Jumaat plak cuti Hari Wesak. So,next week, terpakse bekerja seperti biasa. Mulakan hari dengan bangun pagi, pergi kerja, blik, makan dan tidor. Tu la aktiviti seharian.

Opps, sebelum terlupa, aku nak wish tahniah buat Syahril & Rozana. Kali ni majlis diadakan di Kuala Selangor. Hoho, agak penat la. Goreng ayam, masak umbut kelapa (mknan org Jawa) and cuci pinggan mangkuk.

Ramai la yang datang, termasuk ofis mate yang sanggup datang dari jauh semata-mata nak menghadirkan diri ke majlis nih.

3 comments:

dilaOHdila said...

Hahaha apa pun tq sebab tulun basuh pinggan goreng ayam & dapat bermanjamanja ngan CIK tong (harharhar)

Hafiz Ajmain said...

CIK TONG COMEL! :0

syahrilnazeem said...

peh..br aku perasan..sedey gak bc..papahal chills bro..aku doa ko kawen cpt2..

Related Posts with Thumbnails