BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Thursday, May 27, 2010

AWAS : selipar crocs



Kepada peminat croc..cuba tgk,kawan aku tunjuk kat aku tadi..perhatikan croc yang korang pakai..croc yg aku punyer aku dah adjust bg x nmpk..harap mklum kt korang sume..crocs original xde lambang kalimah Allah nie, juz yang tiruan,yang hrga murah je ade..yang ori,mahal xde ok..

3 comments:

zyqa zaqy said...

ouh...ingat kan yg ori tadi..kalau boleh boikot da nie ..

Hafiz Ajmain said...

hehe, xla, yang ciplak je,huhu

. belle.zahida . said...

uit..aku beli murah tapi xde pon gambo tu...aku dah tgk pon..kalo ko kate ade word Allah..masalahnya alif xde...so, kte xleh pk tu word Allah..jangan pk benda bukan2..baru leh pakai..

Related Posts with Thumbnails