BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, May 5, 2010

Hari yang letih


Adoi, pening + penat + ngantuk teramat sangat semalam (selasa). Bukan ape, dari pagi badan sudah merasa tidak selesa, perut memulas-mulas + rasa macam nak demam


Dan semalam juga confusing day bagi aku. Banyak keje yang aku miss place, hilang organization chart, rase macam hilang pedoman plak. Last-last, aku amik masa 1 jam menenagkan diri dalam wash room (tidur). Tempat selesa beb! hehe, cume tilam and bantal xde. Balun je pasal mmg ngantuk teramat,hehe..

At the end, sehari suntuk aku tak dapat siapkan kerja aku. Alhamdulillah, ari ni, ade sebahagian kerja yang pending-pending sudah disiap kan. Another 1 hour, then lunch time,hehe. Tak sabar nak lunch, perut sudah lapar.. Pagi tadi cume dapat breakfast sebatang hot-dog dgn air teh tarik..

Nak lunch nasi beriani! Nyum nyum (",)

4 comments:

Rizzuan Shah said...

bro blajar ke kerja?..

http://wanshah87.blogspot.com

Hafiz Ajmain said...

baru abis blaja (prktikal), so sementara tunggu nak grad, keje jap kat tmpat praktikal nih :)

Ayue Aishah said...

hehehe... kat washroom pn bole ek.. hahaha.. sempoi sajek! huhu..

Hafiz Ajmain said...

Hey hey, sempoi2 je,hehe. Kat surau xleh tido, wash room la jadik tempat menjelajah ke alam mimpi :)

Related Posts with Thumbnails