BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, May 25, 2010

Selsema Oh Selsema

Hari ni, aku betul-betul rase tak larat. Selsema + batuk.. Pening kepala dibuat nya. Hari ni dalam sejarah, aku sampai kat office pukul 10.30 pagi gara-gara tak larat bangun. Alarm dah set, tapi memang tak sedar, terlalu letih.. Mane tak nye, malam tadi tido dekat pukul 2 pagi gara2 DOTA (Dunia Orang Tanpa Awek),haha. Arrgghh!!, selsema ini betul-betul mengganggu la! Sheet btul.. Asyik srooot, sroot je..


Yang penting, ubat2an memang aku tak makan. Bukan tak suke, tapi memang tak makan, nak buat macamana kan.. Kalau boleh nak sembuh sendiri. Minum air 100 plus banyak-banyak.. Dengan kerja yang berlambak, aku harap, boleh menempuh hari ni.. Tapi, yang penting,esok nak MC!!

*Hehe, nak rehat lor, rehat tak cukup lagi nih..

6 comments:

Encik Tikus said...

moge hang cepat sembuh ! :)

Aisya said...

mkn la ubat..ubat batuk cap ibu dan anak..sgt berkesan..hahak..

p/s --> org yg ade awek x maen DOTA ke??? hahah..btw, smoge cepat sembuh :)

sahromnasrudin said...

selain 100 plus, hang mkn la sup..insyaAllah cepat baik

Yatre Hayati said...

haaaccchhooomm....bersin terkeluar lendir lak..heee

get well soon

+akufobia+ said...

boo.salahkan diri sendiri.siapa suruh main DOTA sampai pagi.

Hafiz Ajmain said...

Haha, DOTA utk sesiape yang berminat :p,hehe. Tapi jarang orang yang main DOTA ni ade awek kan, bcoz mase habis kpd DOTA,huhu

Related Posts with Thumbnails