BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, May 31, 2010

My Practical Report..

My Log book,huhu

Attendance form

Haha, actually just nak kongsi dengan you'all semua ape yang aku buat seharian di ofis ari ni. Adeh, dari pagi sampai sekarang, menulis tak henti-henti tentang ape yang aku buat di ofis dari start aku praktikal bulan Disember 2009 sampai bulan Mei nih. Actually, bulan Mac lagi dah habis, tapi disebabkan terlebih rajen dan nak cukup kan 100 hari ++, aku buat sampai 120 hari. Melampau betul. Last-last, aku yang terseksa. Terpaksa berpulun buat report sampaikan buku log kuning habis. Terpaksa la photostat baru.

Aku nekad, nak siapkan report aku ni ari nih! Result kemungkinan keluar 10 Jun. So,batter aku hantar esok report ni gune pos laju dan selaju yang mungkin la! Wish me all the best dalam menyiapkan report nih!


5 comments:

sahromnasrudin said...

semoga lulus praktikal ini

Hafiz Ajmain said...

thanks bro :)

senandung semalam said...

go go chaiyook!!!! gudluck..do ur best...

MiJiE BLoG said...

aik cam kenal je log book nie..heheh..

Hafiz Ajmain said...

Hehehe, log book uitm :)

Related Posts with Thumbnails