BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Thursday, May 13, 2010

Kisah Aku..


Sedar tak sedar, ari ni dah 13 Mei. Hampir 5 bulan setengah aku sudah berada di Bandar Baru Bangi nih. Dan, selama itu juga lah aku dah praktikal and Training kat KLiA. Bulan Jun ni baru aku tamat training. Ntah dapat @ xdapat je kerja kat cni. Hopefully dapat la.


Basically, kerje yang diberikan senang je. Just buat finance utk New LCCt project. Buat claim, staff and medical claim, MAB claim and fees je. Tak la byk sgt.. kire aku lebih banyak mase melopong, berjalan-jalan (time bos xde la). Tapi, time kerje berlambak, memang tak menang tangan.. tension!!

Diam tak diam juga, baru aku tahu, keadaan bekerja ni sebenar nye.. Susah, memeningkan kadang kala mengantukkan.. zzz..

Stakat ni, ade la dalam 5 kali aku menidurkan diri ini,hehe. Tak tahan,ngantuk sangat-sangat.. Bukan curi tulang, tapi mengambil peluang,hehe..

So,buat mereka-mereka yang bekerja, belajar @ menganggur, hargailah mase-mase anda,hehe..


4 comments:

Cik Zyda said...

nau keje...o..ko training tmpt ko praktikal eh?aku rase ko dpt r..mane ade org amik dak training tok xbg keje tu..gud luck tok ko!!^_^

NurSya said...

ye3..hargai mse..!!! jgn tdor je..muahhaa..;p

miss hans said...

wah..gudluck2..moga dpt laa keje tu nanti..(=

Hafiz Ajmain said...

Huhu,thanks :)..

Wish me luck ^^

Related Posts with Thumbnails