BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, May 4, 2010

Tag? Macamana tuh?







Seriously, sejak memBLOG kan diri ini selama hampir 4 tahun, ramai yang tag aku bagi aku award, aku ucapkan terima kasih banyak-banyak beribu-ribu lemon! hehe. Tapi, aku ni tak rety nak tag mcmn. Pelik kan? Tgk kat blog-blog laen, ade dapat award la, berTAG-tag, aku pun nak buat mcm tu,tapi, tak rety,haha. Bute IT kot, kalau stakat post-post entry and upload pict tu rety la,hehe. So,kepada sape-sape yang ade idea or boleh bantu aku, diharapkan sangat agar dapat ajar aku bab-bab ni.


٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶

6 comments:

Unknown said...

sy pon br g ngn dunia blog xsmpai 6 bln pon..so ikut kefhaman sy kan
klu kte pegi blog owg len then nmpak da post sal award..kompem kt entry tuh dia da mention bg kt spe award tuh..same le ngan tag

klu kamu dpt tag..salu tag tnya soklan @ bg task..juz copy pe task @ soklan then wat spt dsuruh
then kamu tulis je la nm mn2 blogger yg kamu nak tuk wat mnde yg sm

salunya owg x alert sgt yg drinya d tag @ dpt award..so kamu kna gtau dia kt chat box @ kt komen dia la kn..

pjg gler explen..klu musykil g leh tnya part ne yg xphm ea..sy neh bab explen xreti sgt..hehe

Unknown said...

sy pon br g ngn dunia blog xsmpai 6 bln pon..so ikut kefhaman sy kan
klu kte pegi blog owg len then nmpak da post sal award..kompem kt entry tuh dia da mention bg kt spe award tuh..same le ngan tag

klu kamu dpt tag..salu tag tnya soklan @ bg task..juz copy pe task @ soklan then wat spt dsuruh
then kamu tulis je la nm mn2 blogger yg kamu nak tuk wat mnde yg sm

salunya owg x alert sgt yg drinya d tag @ dpt award..so kamu kna gtau dia kt chat box @ kt komen dia la kn..

pjg gler explen..klu musykil g leh tnya part ne yg xphm ea..sy neh bab explen xreti sgt..hehe

Liefde Ain said...

abg hafiz sgt kelako! haha, selamat belajo yekk~

CassiELFia said...

tengahari hafiz!

kechik bgtahu setakat yg kechik tahu la ek..
ok secara mudahnya..

first! kalau nak tag award bergambar..
hafiz letak gmbr tuh kat post hafiz n buat link kpd penerima award tu.xpun juz mention nama pemilik blog tuh n url die skali..

second! klo nak tag soalan.yg ni kechik tak brp sure tp rasanya sama juga! soalan tu hafiz letak kat blog and buat link pd pemilik blog yg hafiz nak tag tuh.just like nak tag award td lah..

hurmm..agak ringkas penerangan d sini..klo tak fhm juga just bgtahu kechik okeh..i'll try my best to help u again..

slmt melunchkan diri hafiz!! =)

Rizzuan Shah said...

ermm.. semuanya dah dijawab oleh kechik dan miss terra. saya tambah sikit la hafiz ek. =) tag ni salah satu cara utk tingkatkan traffic blog kite. kire tambah pelawat datang ke blog kite la. bile kite ditag, kite perlu jawab soalan diberi. copy paste jer soalan2nye then jawab dalam bentuk entry diblog kita. pastu nyatakan la sape yang kita nak tag tu. gi kat blog orang tu, bgtau kita dah tag dia then dia kena jawab plak. Oleh kerana saya dah menjawab soalan hafiz ni, maka saya pun nak tag hafiz dan bagi award. sila ke blog saya ek. guna link dibawah ni. amik jangan tak amik tau. tempek diblog hafiz. =)

http://wanshah87.blogspot.com/2010/03/award-top-blogger.html

syafiqah safri said...

okie, fiqa pun xtaw psl tag3 nie sbb xprnh kena tag...tp pas bace komen dlm entry nie bru taw :)

Related Posts with Thumbnails